کیسه زباله زیست تخریب پذیر

امروزه مصرف کیسه زباله زیست تخریب پذیر به دلیل آلودگی های زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است و چون اغلب تولید کننده ها این کیسه ها را با مواد درجه یک و بهداشتی تولید می کنند خواهان زیادی پیدا کرده است. ما را تا پایان مقاله همراهی کنید تا به انواع آن و نحوه تولید آن بپردازیم.

کیسه زباله زیست تخریب پذیر

مفهوم زیست تخریب پذیر :

زیست تخریب پذیر به ضایعات و محصولات صنعتی می گویند که با عمل باکتریایی، به صورت طبیعی یا ناشی از آن به سرعت در محیط تجزیه شده و با تبدیل آنها به ملکول های ساده ای که توسط گیاهان قابل هضم هستند از محیط خارج شوند.

تولیدی کیسه های زیست تخریب پذیر ساده و چاپی

تولیدی کیسه های زیست تخریب پذیر

تولید کننده های کیسه های زیست تخریب پذیر مجهز به دستگاه های چاپ؛ وظیفه تولید و چاپ نایلون و نایلکس تجزیه پذیر چاپی را بر عهده می گیرند و این محصولات را با طرح های متنوع به بازار عرضه می کنند.

تولیدی های کیسه های زیست تخریب پذیر با برند های مختلف، روز به روز در حال افزایش است و هدف اصلی آنها این است که با تولید محصولات با کیفیت نظر مشتریان خود را جلب کنند و به عنوان یک برند محبوب شناخته شوند.

انواع کیسه های زیست تخریب پذیر و قیمت فروش آنها

کیسه های زباله تجزیه پذیر

در سالهای اخیر تحقیقات گسترده ای در زمینه ی پلاستیک های زیست تخریب پذیر در جهت یافتن بهترین راه حل برای جایگزینی کیسه های پلاستیکی شده است که در کنار قیمت مناسب، کیفیت لازم را داشته باشد و مشکلات زیست محیطی را کم کند. در پایین به این موضوع می پردازیم:

  • استفاده از افزودنی های اکسو تخریب پذیر در ساخت کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر:

پلاستیک های تخریب پذیر همان مواد پلاستیک های معمولی مبتنی بر نفت است اما با مواد شیمیایی به نام اکسو؛ که این مواد اضافه شده اکسو کننده در کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر باعث می شود که پلاستیک در معرض نور و هوا با سرعت بیشتری تجزیه شود که در واقع تکه تکه شدن به قطعات ریز می باشد.

  • استفاده از پولیمر های گیاهی در ساخت کیسه های زیست تخریب پذیر:

پولیمر های زیست پلاستیکی از زیست توده گیاهانی همچون نشاسته ذرت، نیشکر، گندم و … ساخته می شود و با عمل بیولوژیکی توسط میکروارگانیسم ها خورده شده و در نهایت تجزیه می شود. در میان این پلی ساکارید ها، نشاسته بیش از دیگر پولیمر های طبیعی در صنایع پلاستیک زیست تخریب پذیر مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن فراوانی آن در طبیعت و همچنین قیمت ارزان تر این مواد طبیعی است.

قیمت فروش کیسه های گیاهی در اغلب کشور ها بالاتر از کیسه های زیست تخریب پذیر اکسو می باشد و دلیل اصلی آن تهیه و ساختن مواد اولیه و تبدیل آن به پولیمرهای گیاهی می باشد.

اما در کشور ایران تقریبا” قیمت این دو محصول برابری می کند و یکی از دلایل اصلی آن بومی بودن مواد طبیعی آن می باشد.

این کارخانه با یک دهه فعالیت در اختراع و ساخت پولیمر های زیست تخریب پذیر با پایه نشاسته مبتنی بر تکنولوژی نانو، اقدام به تولید کیسه های گیاهی در حجم انبوه کرده و این محصول را با قیمت رقابتی در بازار عرضه می کند و مشتریان گرامی می توانند از طریق همین مرکز انواع نایلون و نایلکس تجزیه پذیر را خریداری کنند.

بهترین کیسه زباله تجزیه پذیر و پرفروش ترین آن در بازار

بهترین کیسه زباله تجزیه پذیر

درست است که کشور ما هنوز در اول راه برای استفاده از کیسه های زیست تخریب پذیر است اما با آگاهی های اجتماعی هر روز شاهد افزایش مصرف این محصولات به خصوص در بیمارستان ها، فروشگاه ها، ادارات و … هستیم که این روند سعودی بسیار امیدوار کننده است و تولید کنندگان پلاستیک های تجزیه پذیر را تشویق و تعدادشان را بیشتر می کند.

اما بهترین نوع کیسه زباله تجزیه پذیر از نوع گیاهی یا پایه گیاهی آن می باشد زیرا در زمان کمتری (شش ماه تا دو سال) در محیط تجزیه شده و می توان از آن به عنوان کمپوست استفاده کرد.
کمپوست حاصل عمل بیولوژیکی توسط میکروارگانیسم هایی هست که در شکستن ملکول های بزرگ مواد آلی توانا می باشند.

چرا باید از کیسه های زباله کمپوست استفاده شود؟

مرکز پخش نایلون تجزیه پذیر

اگر اضافات مواد غذایی و سایر مواد ارگانیک خود را داخل کیسه های پلاستیکی معمولی بریزیم یک مشکل اساسی به وجود می آید و منجر به ترکیب مواد آلی با مواد پلاستیک شده و کل دسته را آلوده می کند و نمی توان آن را در تاسیسات کمپوست پردازش کرده و به کود قابل استفاده تبدیل کرد ولی کیسه های کمپوست مستقیما به محل کمپوست هدایت می شود.

به یاد داشته باشید که فقط گفتن کیسه های کمپوست یا گیاهی از جانب فروشندگان کافی نیست و در عوض به دنبال یک گواهی معتبر باشید که در آزمایشگاه های معتبر تایید شده باشد.

عرضه کننده کیسه زباله زیست تخریب پذیر چاپی

این مجموعه یکی از تولید کنندگان کیسه زباله زیست تخریب پذیر با چاپ های سفارشی از جانب مشتریان خود می باشد و با مدرن ترین دستگاه های چاپ هلیو سیلندر مرکزی با سرعت بالایی پاسخگوی مشتریان خود می باشد. آماده همکاری با کلیه شهرداری ها، ادارات، بیمارستان ها، فروشگاه ها و … جهت عرضه کیسه های زباله زیست تخریب پذیر چاپی با کیفیت بالا می باشیم.

تولید نایلکس تجزیه پذیر

لیست قیمت انواع کیسه های زباله زیست تخریب پذیر در بازار

لیست قیمت انواع کیسه های زباله تجزیه پذیر در بازار متناسب با نواسانات ارزی تغییر می کند و عوامل گوناگونی، که در قیمت گذاری آن تاثیر می گذارد وجود دارد که برای آگاهی از قیمت روز این محصولات می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *