سفره یکبار مصرف تجزیه پذیر

سفره یکبار مصرف تجزیه پذیر بر خلاف سفره های معمولی که بیشتر از 100 سال در طبیعت باقی می مانند تا از بین روند در فاصله زمانی 3 الی 5 سال در طبیعت تجزیه می شوند بنابراین برای محیط زیست خطر کمتری دارند و برای اینکه بخواهیم از مزایای این محصول بهره مند شویم بهتر است از نوع تجزیه پذیر استفاده شود. جهت تهیه انواع سفره یکبار مصرف به قیمت کارخانه می توانید از طریق تولید کننده آن به صورت مستقیم اقدام نمایید.

کابردهای گوناگون سفره یکبار مصرف تجزیه پذیر

در رابطه با کاربردهای گوناگون سفره های یکبار مصرف می توان به موارد زیادی اشاره نمود که در ادامه به بخش مهمی از این موارد خواهیم پرداخت که اگر این مصرف از نوع زیست تخریب پذیر باشد اثرات مخرب کمتری در محیط خواهد داشت.

هدف اصلی از تولید سفره های تجزیه پذیر یا نایلون و نایلکس زیست تخریب پذیر کاهش آلودگی های پلاستیکی با کیفیت و راندمان بالا با صرفه جویی اقتصادی می باشد.

از مهمترین کاربرد سفره های یکبار مصرف پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در مصارف خانگی خصوصا مهمانی های بزرگ
  • استفاده در رستوران ها، تالار ها و مسافرخانه ها
  • استفاده در مسافرت ها
  • و …

خرید انواع سفره های یکبار مصرف

جهت خرید یا سفارش انواع سفره های یکبار مصرف تجزیه پذیر و معمولی به صورت ساده و طرح دار و اطلاع از خصوصیات کیفی و کمی هر کدام از این محصول جهت مصارف مختلف با بهترین قیمت ممکن از طریق مسیر های ارتباطی ذکر شده در سایت و بخش مشاوره و فروش محصول ارتباط بگیرید.

سفره های یکبار مصرف تجزیه پذیر در طرح ها و مدلهای مختلفی تولید می شود و با افزودن اکسا تخریب پذیر در آن در طبیعت تجزیه می شود.

از ویژگی منحصر به فرد سفره یکبار مصرف تجزیه پذیر نسبت به نوع معمولی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تجزیه پذیری در محیط زیست در زمان بسیار کمتری نسبت به نوع سنتی
  • تمیز بودن محیط زیست حداقل از نوع بصری
  • کاهش گازهای گلخانه ای
  • صادرات آن به کشورهایی که استفاده از پلاستیک های معمولی را ممنوع کرده اند.

قیمت نایلون تجزیه پذیر در ایران

قیمت نایلون تجزیه پذیر در ایران بسیار به صرفه و ارزان تر از کشورهای دیگر است زیرا درصد زیادی از مواد اولیه آن در ایران توسط پتروشیمی ها تولید می شود و هزینه نیروی انسانی و انرژی کمتری نسبت به برخی کشورها به خصوص کشورهای اروپایی دارد.

به همین دلیل کسانی که قصد هر گونه تجارت و صادرات انواع نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به کشورهای مختلف دنیا را دارند می توانند با این مجموعه تولیدی در ارتباط باشند و بعد از استعلام قیمت و ارائه نمونه کار اقدام به خرید نمایند.
تمامی محصولات این مجموعه اعم از نایلکس دسته دار، کیسه فروشگاهی، نایلون شیرینگ، پلاستیک خیاری، سفره یکبار مصرف، کیسه زباله رولی و فله به صورت تجزیه پذیر به درخواست مشتری تولید می شود و مدارک مربوط به سازمانهای داخلی و بین المللی موجود می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *