تولید پلاستیک شیرینگ

پلاستیک یا نایلون شیرینگ از جمله لوازم پرکاربردی هستند که در عصر حاضر بسیار پرمصرف و پرفایده به خصوص در صنعت بسته بندی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است می باشد. تولید پلاستیک شیرینگ که اغلب از انواع مواد اولیه پلی اتیلن سبک ساخته می شود در کارخانجات مختلفی تولید شده و به دست خریداران و صنعتگران در اقصی نقاط کشور با مناسب ترین قیمت فروش عرضه می شود.

تولید پلاستیک شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ بر خلاف پلاستیک های معمولی در اثر حرارت پاره نمی شود بلکه جمع می شود و کاربرد فراوانی در بسته بندی محصولات دارد به طوری که بعد از قرار دادن محصول داخل آن توسط دستگاه های شیرینگ پک و وارد کردن گرما سشواری، به محصول مورد نظر می چسبد و آن را وکیوم می کند و به همین دلیل به نام شیرینگ سشواری یا حرارتی و سلفون شیرینگ نیز نام گذاری شده است.

با توجه به قیمت مناسب این محصول، بسیار کاربردی در صنعت بسته بندی می باشد و بعد از حرارت دهی و وکیوم کالای مورد نظر شکل بسیار شکیل، براق و حالت پذیری به همراه دارد؛ البته نوع دستگاه شیرینگ پک نیز بسیار مهم هست. مثلا دستگاه نایلون شیرینگ تونلی در بسته بندی با سرعت و دقت خوبی انجام می گیرد.

تولید نایلون شیرینگ با نازل ترین قیمتها در کشور

فروش نایلون شیرینگ در کرج

تولید پلاستیک شیرینگ در تولیدی های متعددی از جمله تهران، نایلون شیرینگ درکرج، اصفهان و … با نازل ترین قیمتها در کشور انجام می گیرد و صفر تا صد تولید آن در ایران بومی میباشد. یعنی مواد اولیه تولید نایلون شیرینگ به وفور در دسترس بوده  و تولید این محصول در شهرهای مختلف فعال می باشد. دستگاه شیرینگ حرارتی بسته بندی به صورت دستی، نیمه اتومات و تمام اتوماتیک توسط فروشندگان آن به فروش می رسد که هر کدام با توجه به هزینه کرد کارایی دارد. مثلا برای نایلون شیرینگ آب معدنی اغلب از دستگاه تمام اتومات استفاده می شود تا سرعت کار بالا رود.

تهیه نایلون شیرینگ رنگی

تهیه انواع نایلون شیرینگ در رنگهای مختلف صورت می پذیرد و طیف رنگ نایلون های شفاف رنگ بندی های متعددی است. برخی از شرکتهای تولیدی از پلاستیک شیرینگ به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند و سفارش نایلون بسته بندی خود را به همراه چاپ می دهند. البته چاپ نایلون شیرینگ باید توسط افراد متخصص انجام گیرد تا در حین بسته بندی و حرارت دادن کیفیت خود را از دست ندهد.
برای سفارش هر گونه نایلون شیرینگ رنگی و شفاف می توانید از طریق همین مجموعه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

صادرات نایلون شیرینگ به دیگر کشورهای جهان

از آنجایی که تولید نایلون شیرینگ توسط شرکت های ایرانی از دقت و کیفیت خوبی برخوردار است صادرات این کالای کاربری را به کشور های مختلف به خصوص کشورهای همسایه فراهم کرده است.
علاوه بر پلاستیک شیرینگ طیف گسترده ای از محصولات پلاستیکی از جمله نایلکس دسته دار سفید، پلاستیک رنگی، نایلون چاپی، کیسه زباله، کیسه فریزر، سفره های یکبار مصرف، پلاستیک خیاری،  دستکش فریزری و … نیز به این کشورها صادر شده و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

علاقه مندان به فراگیری آموزش کار با دستگاه تولید نایلون و پاکت شیرینگ می توانند برای شروع کار از فیلم های منتشر شده در فضای مجازی و نحوه تولید آن استفاده نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *