نایلکس های دسته دار کاربردهای بسیاری دارد که امروزه در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها  مشتریان  برای حمل خرید خود از آن استفاده می کنند که در سایز های مختلف  تولید می شود.کارخانه تولید نایلکس دسته دار  از دستگاه های پیشرفته وبروز برای افزایش کیفیت محصول استفاده می کنند. تولید و فروش عمده نایلکس دسته دار در بسیاری از کارخانه های سطح شهر دیده می شود.

تولید نایلکس دسته دار در مدل های مختلف

تولید مدل های مختلف نایلکس دسته دار

تولید مدل های مختلف نایلکس دسته داردر کارخانه های تولید نایلکس شروع به تولیدو عرضه  نایلکس دسته دار در انواع مختلف کرده اند که می توان به نایلکس کیسه فریزر،نایکلس مواد غذایی و میوه اشاره کرد که انواع  تولید شده آن ها عبارت اند از :

  • پلاستیک دسته دار درجه یک سفید
  • پلاستیک دسته دار درجه یک رنگی
  • پلاستیک دسته دار درجه دو سفید
  • پلاستیک دسته دار درجه دو رنگی

که برای مصارف مختلف قابل استفاده می باشد. نایلکس های دسته دار توانایی حمل وسایل با وزن بالا را دارند و قابلیت چاپ طرح های مختلف بر روی آن وجود دارد که می توان برای تبلیغ فروشگاه ها آرم آن را نیز بر روی نایلکس چاپ نمود.

تهیه نایلکس دسته دار در سایز های مختلف

تهیه نایلکس دسته دار در سایز های مختلفنایلکس ها همانطور که مدل های مختلفی دارند سایز های متفاوتی را نیز دارا هستند که در سایز های استاندار برای استفاده مشتریان تولید می شوند. انواع سایز ها در ابعاد

  • (35*25)
  • (40*30)
  • (47*37)
  • (55*45)
  • (75*65)

تولید و عرضه می شود.

در بسیاری از فروشگاه ها فروش عمده نایلکس انجام می شود که قیمت فروش عمده نایلکس بسیار به صرفه تر از تکی می باشد .

پرفروش ترین انواع نایلکس کدام اند؟

پرفروش ترین انواع نایلکس کدام اند؟ نایکلس ها انواع مختلفی را دارند که با توجه به نیاز خریدار  در فروشگاه ها به فروش می رسد.  از پرفروش ترین آن ها نایلکس های تبلیغاتی،نایکلس دسته دار، نایلکس دسته رکابی و نایلکس های رنگی می توان اشاره کرد که  در مراکز پخش و فروشگاه ها  عرضه می شود انواع دیگری هم از نایلون  وجود دارد که می توان به

  • نایلون  دسته رکابی
  • نایلون دسته موزی
  • نایلون  دسته تقویت

اشاره کرد.

نایلون دسته رکابی به دلیل قیمت پایین تر  و ارزان فروش خوبی دارد اما کیفیت آن پایین تر از بقیه نایلون ها می باشد  این نایلون به پر فروش ترین نایلون معروف است چون فروشگاه ها به دنبال هزینه زیادی برای نایلکس نیستند گزینه مناسبی می باشد نایلون دسته موزی محکم تر از دسته رکابی است وقیمت آن نیز بالاتر می باشد نایلون دسته تقویت  همانطور که از نامش پیداست دارای دسته محکم می باشد و از نظر قیمت با دسته موزی یکسان است .

برند های معروف تولید کننده نایلکس در کشور

برند های معروف تولید کننده نایلکس در کشورایران تولید کننده نایلکس دربرندهای مختلف در سراسر کشور می باشد. موردهایی که باعث معروف شدن برند نایلکس می شود دقت در کیفیت و دوخت انتهایی آن و تحمل آن در برابر وزن بالا می باشد.از معروفترین برندهای تولید کننده نایلکس می توان به شرکت های زیادی درنقاط کشور اشاره نمود که با سابقه زیاد و رضایت مشتریان نام آن ها در بین معروف ترین برند های تولید کننده می باشد.

نمایندگی پخش نایلکس در ایران

نمایندگی پخش نایلکس در ایران نمایندگی پخش نایلکس در ایران فروش و عرضه نایلکس  را به صورت عمده و با توجه به درخواست مشتریان  در سایز های مختلف انجام می دهد. با توجه به قیمت مواد نایلون و نایلکس که  هزینه زیادی را در بر میگیرد  نمایندگی ها با قیمت مناسب  پخش نایلکس را انجام می دهند . شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های پخش و همچنین خرید اینترنتی از سایت های این نمایندگی ها در سراسرکشور اقدام به یک خرید مطمئن کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *