تولید نایلون تجزیه پذیر

تولید نایلون تجزیه پذیر با توجه به این واقعیت که امروزه در کشورهای در حال توسعه، آلودگی های زیست محیطی توسط پولیمرهای شیمیایی و مصنوعی آمارهای خطرناکی را به خود اختصاص داده است، به عنوان راه حل بسیار مناسبی برای این مشکلات معرفی شده است.

پلاستیک تولید شده از نفت به راحتی قابل تجزیه در محیط نیستند و به دلیل مقاومت آنها در برابر تخریب میکروبی و تمامی عوامل تخریب طبیعی، در محیط جمع می شوند. همچنین با افزایش چشمگیر قیمت نفت در سال های اخیر تحریک و علاقه بسیاری را برای استفاده از پولیمرهای زیست تخریب پذیر به وجود آورده است.

تولید نایلون تجزیه پذیر

تولید نایلون تجزیه پذیر در متنوع ترین طرح های سفارشی در کشور

امروزه در کشور با توجه به اهمیت موضوع زیست محیطی و تقاضای بازار برای خرید نایلون تجزیه پذیر، تولید کنندگان را تشویق به تولید این محصولات با مجهزترین دستگاههای خود کرده است تا سهم خود را از بازار کشور و صادرات آن داشته باشند.
در این کارخانه تولید نایلون و نایلکس تجزیه پذیر، مشتریان می توانند هر گونه طرح خود را جهت چاپ بر روی این کیسه ها با بهترین دستگاههای چاپ سفارش دهند.

صادرات نایلون تجزیه پذیر

نایلکس تجزیه پذیر گیاهی

همان طور که گفته شد تولید پلاستیک های تجزیه پذیر عمدتا” به دو دلیل اصلی اهمیت ویژه ای دارند که اول نگرانی زیست محیطی بوده و دوم اینکه واقعیت محدود بودن نفت در جهان مطرح است.
کیسه های تجزیه پذیر به دو صورت کلی تولید که مورد تایید سازمان محیط زیست جهانی نیز می باشد.

  1. کیسه های زیست تخریب پذیر اکسو که با قرار گرفتن در محیط و حساسیت آن به نور و اکسیژن به ذرات ریز تبدیل شده و اثری از نظر بصری در طبیعت ندارند و همچنین نایلون قابل بازیافت معرفی می شوند.
  2. کیسه های تجزیه پذیر برگرفته از پولیمرهای طبیعی که از منابع طبیعی به دست می آیند که به دلیل خاصیت تجدید پذیری به طبیعت باز می گردند و به این دلیل تولید پلاستیک از نشاسته که اغلب به عنوان عنصر طبیعی در این محصولات استفاده می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اجازه صادرات نایلون و نایلکس تجزیه پذیر به کشورهای مختلف با اخذ گواهینامه های بین المللی این امکان را برای تاجران و تولیدکنندگان این حوزه به وجود آورده است تا با ورود به بازارهای جهانی اعتبار و ارزآوری بسیار خوبی برای کشور داشته باشند و این به دلیل آن است که قیمت نایلون تجزیه پذیر در کشور بسیار پایین تر از بسیاری کشورهای دیگر است.

بازرگانی فروش نایلون تجزیه پذیر

قیمت نایلکس شیری

به منظور عرضه نایلون های تجزیه پذیر در اقصی نقاط کشور و همچنین صادرات آن به کشورهای دیگر، بازرگانی های فروش این محصولات در حال افزایش بوده و اشتغال زایی بسیار خوبی برای فعالان آن داشته است.
از مزایای خرید از این بازرگانی ها این است که چون این بازرگانی ها به صورت مستقیم با کارخانه های تولیدی همکاری دارند میتوان با حذف واسطه ها با قیمت بسیار مناسبی محصولات خود را تهیه نمایید.

نمایندگی فروش نایلون تجزیه پذیر

تولید نایلکس تجزیه پذیر

به دلیل تقاضا و استفاده بسیار زیادی که نایلونهای تجزیه پذیر در چند سال اخیر توسط دوستداران محیط زیست، ادارات و بسیاری از فروشگاهها و مغازه ها داشته است نمایندگی ها و مراکز فروش بسیاری در شهرهای مختلف در اقصی نقاط کشور برای عرضه انواع کیسه های تجزیه پذیر دایر شده است که بسیار جای خوشحالی دارد.
زیرا با کار این نمایندگی ها علاوه بر کم شدن آلاینده های پلاستیکی در محیط، باعث رونق این محصولات شده و به همراه آن اشتغال زایی برای جوانان به وجود آورده است. به خصوص خرید و فروش نایلون تجزیه پذیر در تهران با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

تولید پلاستیک های تجزیه پذیر با پایه گیاهی

خریداران نایلکس دسته دار

اگر بخواهیم به واقع بسیاری از مشکلات زیست محیطی از جانب پلاستیک ها را حل کنیم باید توجه بسیاری زیادی به مصرف و تولید پلاستیک های تجزیه پذیر گیاهی و پایه گیاهی داشته باشیم زیرا آسیب های بعد از تخریب پلاستیک در زمین و آب مشهود است که به عنوان میکرو پلاستیک سالها باقی می مانند.

این مجموعه یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان نایلون و نایلکس های تجزیه پذیر با پایه گیاهی به صورت انبوه در کشور می باشد که تولید نایلون گیاهی از رسالت این مجموعه بوده و تمامی سایزهای استاندارد این محصول را دارد و تمامی خدمات خاص از جمله سایزها و چاپهای سفارشی از سوی مشتریان خود را با مجهزترین دستگاه دوخت و چاپ می پذیرد. از محصولات این مجموعه پلاستیک دسته دار فروشگاهی، کیسه زباله تجدید پذیر، مالچ کشاورزی و سفره های یکبار مصرف گیاهی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *