تولیدی نایلکس مشکی

تولیدی نایلکس مشکی ، این محصول را در سایزها و کیفیت های مختلف تولید و عرضه می کند که با توجه به نوع مصرف و سفارش مشتری فرمولاسیون آن قابل تغییر است و به این دلیل برای حمل و کاربردهای مختلف صنعتی، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولیدی نایلکس مشکی

تولید نایلکس در متنوع ترین و جدید ترین رنگ بندی ها

کیسه های بازیافتی

مواد مخصوص تولید کیسه های پلاستیکی بسیار متنوع هستند اما نایلکس که بیشتر مواد آن را پلی اتیلن سنگین تشکیل می دهد، محبوبیت بیشتری به لحاظ قیمت دارد و همواره در متنوع ترین رنگ ها در بازار موجود می باشد. مثلا نایلکس مشکی به علت پوشش رنگی و قیمت ارزان، بسیار مناسب برای حمل زباله می باشد و نوع دسته رکابی آن برای حمل اقلام دیگر ساخته می شود.

قیمت انواع پلاستیک مشکی

انواع نایلکس و نایلون مشکی از مواد اولیه مختلف تولید می شوند و به این دلیل قیمت یکسانی ندارند و تولید کننده با توجه به نیاز و تقاضای مشتری، آن را تولید می کند. مثلا پلاستیک مشکی که برای جمع آوری زباله مورد استفاده قرار می گیرد، اغلب از مواد درجه دو و یا ترکیبی استفاده شده و قیمت ارزان تری دارد.

عرضه مستقیم و ارزان نایلکس مشکی در کشور

نایلکس مشکی توسط تولید کننده های آن در سراسر کشور به صورت مستقیم عرضه می شود و به این دلیل می توان با قیمت ارزان تری این محصول را تهیه نمود که یکی از خرید های بدون واسطه، به صورت اینترنتی بوده و خریداران می توانند با مراجعه به سایت های معتبر با تولید کنندگان آن در سراسر کشور ارتباط گرفته و با خیال راحت این محصولات را تهیه نمایند.

شرکت تولیدی شمس گلبن سارینا از جمله کارخانه های تولید انواع نایلون و نایلکس می باشد که از محصولات این تولیدی نایلکس درجه یک رکابی، پلاستیک دسته دار شیری، کیسه فریزری فله و رولی،کیسه زباله رولی، دستکش یکبار مصرف و … می باشد.

این مجموعه یکی از تولید کنندگان نایلون و نایلکس مشکی با بهترین کیفیت بوده و محصولات خود را در سراسر کشور عرضه می کند. کیسه زباله در سایزها و اندازه های دلخواه مشتریان با ارزان ترین قیمت بازار عرضه می شود.

صادرات نایلکس مشکی

صادرات نایلون مشکی

کشور ایران به دلیل تولید انبوه انواع نایلکس اعم از نایلکس رکابی شفاف و رنگی، نایلکس شیری، کیسه فریزر، نایلون فروشگاهی، کیسه زباله رولی و … صادرات گسترده ای به کشور های مختلف به خصوص کشور های همسایه خود دارد که مهم ترین عامل آن کیفیت و قیمت مناسب آن بوده است.

در حال حاضر صادرات نایلکس مشکی به کشورهای مختلف از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، قطر، عمان، امارات، آلمان، انگلستان و … در حال انجام است و از این طریق برای کشور ارزآوری بسیار خوبی داشته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *