بزرگترین تولید کننده نایلکس رکابی مرغوب در ایران در تلاش می باشد که محصول خود را با کیفیت عالی با بهترین مواد اولیه تولید کند، سپس اقدام به تولی این محصول در انواع و مدل های مختلف به صورت شفاف و در رنگ بندی های متفاوت، مانند، سفید، مشکلی و.‌. به صورت رولی، دسته دار با کیفیت بالا و مقاوم در برابر ضربه و گرما و سرما … تولید می کند و سپس در سطح کشور به عرضه می رساند، همچنین این محصول را در حجم بالا به کشورهای خارجی و همجوار که متقاضی این محصول هستند صادر می کند و سالیانه از فروش آن سود زیادی به دست می آید.

بزرگترین تولید کننده نایلکس رکابی مرغوب در ایران

مقاومت بیشتر نایلون نسبت به نایلکس

مقاومت بیشتر نایلون نسبت به نایلکس نایلون و نایلکس دارای تفاوت های زیادی با هم می باشند و جنس مواد اولیه آن ها با هم متفاوت است، جنس نایلکس از موادی به نام پلی آتیلنی سنگین است ، نایلکس دارای جنس خشکی می باشد و با دست زدن به آن صدای خش خش زیادی تولید می کند، این محصول دارای رنگ شفافی است اما شفافیت نایلون را ندارد و رنگ آن به صورت مات است.

به همین دلیل جنس نایلکس از نایلون مقاوم تر است و حالت کشسانی دارد و می تواند وزن زیادی را تحمل کند و زود پاره نمی شود و در برابر هر گونه فشار، گرما و سرما از خود مقاومت نشان دهد به همین دلیل برای بسته بندی اجناس سنگین وزن در میوه فروشی ها و تره بارها و … مورد کاربرد قرار می گیرد.

اما نایلون دارای جنس نرم و رنگ شفافی است و این محصول زیاد مقاوم نیست و نمی تواند وزن زیادی را تحمل کند، جنس این محصول از موادی به نام پلی آتلینی سبک است و مصارف آن در لباس فروشی ها و داروخانه ها و ‌… می باشد و دارای طرح های مختلفی نیز است.

شیراز یکی از تولید کنندگان معروف نایلکس می باشد که توانسته است در تولید خود موفق باشد و این محصول را با بهترین مواد اولیه تولید کند و با قیمت مناسب به گونه های مختلف روانه بازار کند و در اختیار مشتریان قرار بدهد و با کیفبت محصول خود رضایت مشتریان را جلب خود کند و سالیانه از فروش آن سود زیادی را به دست بیاورد.

فروش بی واسطه نایلکس رکابی با ارزانترین قیمت

فروش بی واسطه نایلکس رکابی با ارزانترین قیمت فروش بی واسطه نایلکس رکابی با ارزانترین قیمت از طریق فروشگاه آنلاین امکان پذیر می باشد، فروش در این سامانه از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و باعث حذف واسطه ها می شود که حذف واسطه ها در کاهش قیمت این محصول تاثیر گذار است، نمایندگان در این سامانه به صورت شبانه روز فعال هستند و پذیرای انواع سفارشات مشتریان به صورت عمده و جزیی هستند، برای سفارشات عمده تخفیف در نظر می گیرند سپس محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب تحویل مشتری می دهند و توانسته اند در فروش خود موفق باشند و رضایت مشتریان را جلب خود کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *