پلاستیک ها در دو نوع دسته دار و بدون دسته به بازار ارائه می شود. پلاستیک های دسته دار نیز خود انواع متفاوت دارند که برای سهولت در کارها از آنها استفاده می شود. پلاستیک دست دار برای حمل مواد غذایی و پوشاک و سایر وسایل استفاده می‌شود. پلاستیک دسته دار عمده به بازار عرضه می شود و به خاطر حجم زیاد معمولا قیمت ها پایین تر است.پلاستیک ها در دو نوع نایلون و نایلکس هستند .

بازار خرید پلاستیک دسته دار عمده

نحوه انتخاب پلاستیک دسته دار

نحوه انتخاب پلاستیک دسته دار

برای انتخاب پلاستیک مناسب می توانیم از طرح های متفاوت استفاده کنیم. اول اینکه پلاستیکی را که می‌خواهد انتخاب کنید ،باید بدانید که مقاومت برای شما مهم تر است یا زیبایی. اگر مقاومت مهم تر است باید از نایلکس استفاده کنید؛ زیرا نایلکس ها در برابر سنگینی مقاوم هستند و پاره نمی شود . ولی اگر زیبایی برای شما مهم است؛ از نایلون ها می توانید استفاده کنید، زیرا نایلون ها نرم و انعطاف پذیر هستند و در بسته بندی های شیک از نایلون ها استفاده می‌کنند.

سه مدل دسته برای پلاستیک وجود دارد. پلاستیک دسته موزی ، پلاستیک هایی که در خود پلاستیک دسته درست شده است. پلاستیک دسته بندی همانند پلاستیک دسته موزی هستند فقط از بیرون دسته به آنها پانچ شده است، که این خود باعث می‌شود استقامت پلاستیک در حمل و نقل زیادتر شود .پلاستیک دسته رکابی که این مدل قدرت بیشتری از دو مدل قبلی دارد.

کاربرد کاست هم برای پلاستیک ها وجود دارد. اگر بدون کاست باشد که پلاستیک تخت است. پلاستیک ته کاست، فقط ته آن گشاد می شود و قابلیت استفاده را دارند و ظرفیت را بیشتر می‌کند. بغل کاست که دو طرف پلاستیک باز می‌شود و پلاستیک حجم بسیار زیادتری دارد. سه طرف کاست که هم ته پلاستیک و هم در بغل ها پلاستیک باز می‌شود و حجم آن بیشتر می شود .

فروشنده پلاستیک دسته دار با توجه به نیازی که مصرف کننده دارد، بهترین نوع پلاستیک را به عرضه می کند. پلاستیک دسته دار تبلیغاتی برای این درست می‌شود که یک برند یا یک محصول خاص را بر روی خود تبلیغ کنند. البته تبلیغ کردند بر روی پلاستیک ها به چند صورت انجام می شود.

چاپ نایلکس هست که به صورت دستی و برای حجم پایین هست به نوع رنگ و تعدادی که سفارش دهنده انتخاب می کند، قیمت آن بستگی دارد . چاپ فلکسر که از ژلاتین استفاده میکنند، برای حجم های بالا استفاده می شود. چاپ هلیو تخصصی ترین نوع چاپ است .دو نوع چاپ آخر بر اساس رنگ و هزینه قیمت آنها نسبت به چاپ سیلک دستی بسیار بالاتر است . همچنین کیفیت این دو نوع نیز نسبت به چاپ دستی بسیار بالاتر است.

ارائه دهنده پلاستیک دسته دار عمده

ارائه دهنده پلاستیک دسته دار  عمده

پلاستیک های دسته دار را می‌توانید از درب کارخانجات و یا از طریق سایت ها و اینترنت تهیه بفرمایید. البته پلاستیک های تبلیغاتی را که می‌خواهید بر روی آن تبلیغاتی را ارائه دهید، حتماً باید سفارش دهید و از خود کارخانه‌ها تحویل بگیرید. پلاستیک دسته دار با توجه به نوع و کاربرد آن و کیفیت استفاده آن قیمت متفاوت نیز دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *