نایلکس سفید درجه 1

قیمت عمده نایلکس سفید درجه 1 بسته به سایز و عوامل مختلفی مانند ضخامت، مواد اولیه، و نوسانات بازار متفاوت است. به طور کلی، نایلکس‌ها در سایزهای مختلف از 1 کیلویی تا 15 کیلویی در بازار موجود هستند. قیمت آنها به عواملی مانند ضخامت و کیفیت مواد اولیه (درجه 1 یا بازیافتی) بستگی دارد.

نایلکس سفید درجه 1

قیمت نایلکس رکابی عمده

قیمت نایلکس رکابی عمده

قیمت نایلکس رکابی عمده به عوامل متعددی از جمله سایز، ضخامت، کیفیت مواد اولیه و مقدار سفارش بستگی دارد. به‌طور کلی، نایلکس‌های رکابی در سایزهای کوچک تا بسیار بزرگ عرضه می‌شوند و از پلی‌اتیلن سنگین تولید می‌شوند که باعث می‌شود مقاومت و کشسانی خوبی داشته باشند.

ویژگی‌های نایلکس درجه یک

ویژگی‌های نایلکس درجه 1

  1. مقاومت در برابر فشار: نایلکس‌ها نسبت به کیسه‌های نایلونی مقاومت بیشتری در برابر پارگی و فشار دارند.این ویژگی به دلیل ترکیب مواد پلی‌اتیلن سنگین است که موجب استحکام بالای نایلکس می‌شود.
  2. ظاهر شفاف و مات: نایلکس‌ها به دلیل ترکیبات خاصی که دارند، می‌توانند ظاهری شفاف یا مات داشته باشند. این ویژگی بسته به نوع کاربرد آن تغییر می‌کند.
  3. حساس به سرما: نایلکس‌ها در دماهای پایین بسیار انعطاف‌پذیر می‌شوند و در سرما مقاومت بهتری نسبت به سایر کیسه‌ها دارند.
  4. سبک و قابل بازیافت: یکی از ویژگی‌های مثبت نایلکس این است که بسیار سبک است و به‌راحتی می‌توان آن را بازیافت کرد، هرچند که بازیافت آن نیاز به فرآیندهای خاصی دارد.

قیمت نایلون دسته دار کیلویی

قیمت نایلون دسته دار کیلویی

تفاوت های بسیاری بین نایلون و نایلکس وجود دارد که لازم است خریداران از آن آگاهی داشته باشند. در این مجموعه هر دو این محصولات قابل تولید و ارائه به مشتریان عزیز میباشد. مثلا مواد تشکیل دهنده نایلکس از دو نوع پلی اتیلن ساخته می شود:

  • پلی‌اتیلن سنگین (HDPE): این ماده به نایلکس خاصیت سختی و استحکام می‌بخشد و باعث می‌شود که کیسه‌ها مقاومت بیشتری داشته باشند.
  • سبک (LDPE): این ماده به نایلکس نرمی و انعطاف‌پذیری می‌دهد و به نوعی ویژگی‌های کیسه‌های پلاستیکی نرم‌تر را به آن اضافه می‌کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *